Marketing de conţinut

Autor(i): Nicolae Sfetcu
Anul: 2022
Jurnalul: IT & C
ISSN: 2821-8469
Numărul jurnalului: 1
Paginile: 60-62
DOI: 10.58679/IT68326
somdn_product_page

(Downloads - 0)

Descriere

Avalanșa actuală de conținut este o problemă reală pentru marketing. Oamenii sunt obosiți de multitudinea de conținut la care sunt expuși și au început să îl selecteze. În același timp, specialiștii în marketing au obosit să investească timp și energie în crearea de conținut, în condițiile în care acesta a devenit nerentabil.

Informații suplimentare

Autor(i)

Anul

Jurnalul

ISSN

Numărul jurnalului

Paginile

60-62

DOI

10.58679/IT68326

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketing de conţinut”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *